Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Kisah Pukul 4 Pagi

12:56 PM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum.

Akhirnya bermula juga episode TG2KM tahun ini, selepas meeting pertama diadakan pada Selasa lepas. Saya pun excited sebab dapat bersama TG2KM crew untuk tahun ini. Jawatan? Saya tak nak jadi timbalan pengarah 2 lagi, so saya nak jadi biro marketing, dan untunglah saya bukan ketua biro. Ketua biro perempuan tahun 1 dan dibantu oleh 2 orang timbalan, seorang perempuan tahun 1 dan saya. Okay, diapit oleh dua wanita nampaknya.

Dalam excited mengurus TG2KM ini, saya pula half excited sebab dapat mesej malam tadi oleh pengurus golf

Semua atlet kena datang (malam esok untuk penyerahan bendera)

Yeehaa! Kalau pengurus mesej macam tu, takkan nak suruh saya tengok je kan. Mestilah sebab saya juga termasuk atlet SUKEM tahun ini. But why must half excited? Because I don't have golf set. Papa dah letak dekat kampung, takkan saya nak booking flight ambil balik, or hantar guna FedEx ke sini. Gila juga saya ni, unless kalau saya memang nak jadi pemain golf profesional. So saya tak tahu nak main golf guna apa nanti. Khabarnya 17 Oktober ni match dia kan?

Dan ini kali pertama saya update blog selepas pukul 1 pagi, sebab saya tak dapat tidur melelapkan mata. Mulanya saya nak tidur pukul 12 tengah malam, tapi sebelum tidur saya dah mesej dia untuk ucap selamat malam. Lepas je saya baca doa tidur, dia call! Apa kejadahnya call, saya pun tak faham. But after that, saya tak boleh tidur. Okay, it was my fault.

Esok saya ada meeting biro marketing pukul 8.30 pagi, lab Mekanik Bendalir pukul 10 pagi, lunch dengan dia  dekat fakulti, ke Jerman pukul 4 petang dan majlis penyerahan bendera pukul 8.45 malam. Semoga diri ni sanggup memelapkan melelapkan mata sekejap lagi.

Okay nite, wassalamualaikum.


p/s: thanks Jue a.k.a Julie sebab upload gambar penuh kontroversi tu dekat group JKAS, bukan niat aku pun nak mengorat dia, haha


Labels: ,