Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Dua Cinta Satu Hati

10:39 AM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum.

Status Amar malam ni. Sumpah Seriously mantop!

Okay status di atas tiada kena mengena dengan entry kali ini.

The best things at UKM for this year is celebrate my weekend at my room with many works, but the fukking things is when you have no works to do after settled it before.

Yeah, itu yang saya sedang alami sekarang. Nak cakap saya tak ada kerja, saya berlambak kerja (dan kerja yang dibuat-buat pun ada). Okay let me count

  • Math tutorial done
  • Fluid mechanics lab report done
  • Materials techno tutorial
  • Cover up my German language before midsem test
  • Cover up my material techno nota tak lengkap, kena minta dekat Fatin
  • Cover up my Math
  • Cover up my mechanics of materials
  • Remake a new PEMATRA poster nak remake apa kebenda kalau dapat benda yang salah dan tak lengkap
  • Searching and scouting for our TG2KM sponsorship
  • Date with her gilo! tak ada kena mengena
Okay rasanya semua tu je kerja saya weekend ni, belum lagi basuh baju, nak sidai baju tapi hujan turun sejak petang tadi. Argh weekend kali ini rasa nak tidur je. Zzzz~

Sabtu ini ada game bowling, saya nak tengok sebab kawan saya masuk, tapi lawan dekat Plaza Metro Kajang. Kalau la saya ada kereta, memang pergi jela. Tapi tiba-tiba teringat makhluk di atas ini, so rasanya 50:50 lagi. To Amri, sorry aku tak dapat tengok kau lawan bowling, tapi kalau kau menang aku belanja kau pingat emas makan besar. Kau seorang je, yang lain kena bayar sendiri. Hahaha *gelak jahat*

Sebelum tidur, kena baca doa dahulu, and the first thing I wanna try tonight before sleep

Wash the face


Tak pernah-pernah aku nak try basuh muka sebelum tidur.

Okay, tata. Wassalamualaikum.

p/s: don't judge the happiness one by viewing their smile, aku senyum di luar tapi hati sedang sedih minggu ni, tapi terkadang aku nampak sedih di luar namun gembira di hati. lagipun tajuk entry kali ini based on tajuk lagu nyanyian Calvin Jeremy. kalau tak tahu, ask Mr. Google



Labels: ,

2 komen:

Comment by atiqa aris on October 21, 2011 at 11:10 AM

amek german language?xsusa ke?

Comment by 'Ariff Ansaruddin on October 21, 2011 at 4:36 PM

atiqa aris: susah juga, but best sebab hampir sama dengan bahasa Belanda

Post a Comment