Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Satu Malam di Bulan Julai

10:27 AM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum, selamat pagi dan selamat Julai kepada semua bloggers tercinta. Mengantuk la masa saya taip blog ni, sebab dah pukul 1.25 pagi, tapi saya diberi lesen untuk tak off lappy, sebab nak check PTPTN. Haha, bestnya :D. Sambil check mangkuk hayun tu, terus la buat aktiviti wajib depan laptop...



yeah, facebooking at midnight!!!


Sebenarnya, saya dah belajar satu benda best, snipping shot. Fareez ajar saya tadi, so saya terus buat ujikaji menggunakannya. Dan mangsa pertama yang saya nak tonjolkan...



Ada satu soalan best (sebenarnya dua, tapi diulang) yang ditanya Farahwahida,



haha, saya pun tak tahu kenapa saya jawab DIN B4 tu, tapi memang pun kot, hehe. So, sesiapa ada tak facebook DIN B4 ni? Jeng jeng jeng...

Tapi satu soalan cepumas terbaru, daripada hamba Allah,



saya jawab macam tu je, dah tak tahu nak jawab bagaimana. Takkan saya nak jawab 'sangat sangat suka sampai menjilat jari' kan? Saya pun normal, still di persimpangan dilema lagi, sampai sekarang.

Sambil-sambil update ni, saya sempat juga curi dengar lagu baru 6ixth Sense yang terbaru di Youtube



Hurm, nak tulis dan cerita apa lagi ya? Entahlah, yang jelas, doakan saya berjaya esok pagi, untuk .................. Okay?

Wassalam, Majulah Sukan Untuk Negara!!!

Labels: ,

1 komen:

Comment by h.a.m.k.a on June 30, 2010 at 11:29 AM

ade gak gambar kete aku masuk tu..hahaha

Post a Comment