Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Kerana Diriku Bukan Aku..

11:59 PM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Hello, Assalamualaikum, dah lama tak update blog ni, rasa rindu pula nak cerita macam-macam. Tapi nak cerita apa ye?

Minggu depan saya kena pergi KMNS semula, jadi fasi la pulak, huhu. Malas pun ada juga, tapi nak jumpa kawan-kawan saya, nak datang KMNS tu dahlah susah, so saya akan manfaatkan peluang ini sebaik mungkin. Banyak la memori di KMNS ni, dari mula-mula mendaftar, sampai nak pergi meninggalkan KMNS. KMNS ni mengajar saya erti A sampai Z (bukan Allianz ye).

Minggu ni pula, saya dah kemaruk sangat dengan game FIFA Online 02 yang dah hampir setahun saya tak main. Rasa sayang la nak abaikan game ni, saya kalau bab bola ni tak boleh miss, sampai mama pernah marah masa form 5 sebab selalu beli majalah bola sempena Euro 2008 daripada buku latihan, hehe. Itu sebab saya jarang update blog, tapi facebook tu memang wajib la, tak kira masa, guna fon pun boleh.

Tapi yang memang best la, kali pertama (nak bangga sikit) saya tidur lambat sampai pukul 5 dalam minggu ni. Plan asal, nak tidur pukul 3 la, tapi entah kenapa sebab terlebih syok dengan facebook, plus ada cik permaisuri ni yang tidur lambat pula, so saya terikut-ikut la tidur lambat. Alyn, tak marah kan, hehe...

Apa lagi ye? Tak tahu la nak cerita apa lagi, hehe. Janji saya dah update, saya dah tunaikan janji cik permaisuri Alyn (http://www.razlinakaalyn.blogspot.com/) ye, hehe. Okay, nantikan jelah ye, wassalam.

Labels: