Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Kuimpikan Bintang Jatuh Ke Bumi...

10:35 PM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum, hari ni hari isnin, Animax dah tukar wajah baru, hehe. kebetulan juga saya menjadi saksi, temankan adik saya tengok cerita Maid Sama! (walau hati ini rasa nak tengok Sunderland vs Man United, huhu). Tengah hari ni saya nak online facebook, tapi rasa bosan la pula dengan facebook ni. Saya nak sambung game bola tu, tapi tak boleh nak access la pula, huhu. Kenapa dengan hari ni, macam ada yang tak kena je? Tapi nasib baik ada youtube.com, so saya boleh tengok video klip lagu. Teringat pula saya dengan lagu ni, memang menggamit memori masa saya muda-muda dulu (ehem ehem, saya masih muda ye, hehe). Lagu Sean Ghazi, Kuimpikan Bintang. Memang best la, suara dia macam suara klasik ala-ala gitu. Ni dia video klip dia, best kan?



Sedang layan tengok video klip lagu tu, saya sempat juga check www.formspring.com, check inbox, dan kebetulan saya terbaca satu soalan daripada kawan saya, Khairiazrina (http://www.facebook.com/azrina91?ref=ts). Dia tanya saya,

give me 7 hints that u will give to a person dat u hv crush on??


Memang macam straight to the point la soalan dia. Hehe, but a nice question la. So, saya jawab jela,

thank you azrina. hurm, nice question.
firstly, always message her.
second, always call her.
third, always joke with her.
fourth, always smile to her.
fifth, always tell her, 'nanti tak marah ke bf awak?' to tell her that i love her.
sixth, always help her, such as buy a food to her.
lastly, always meet her, if she is not far away from me.


Err, betul ke yang saya jawab tu? Entahlah, hehe. Main jawab je masa tu.

Hari ini pula, Alyn tak dapat nak online facebook sampai 5 Mei. Dia kata, tak bolah nak masuk ke facebook. Blog jela yang boleh. Susahlah nak kacau dia nanti, sebab dia dah nak ke Miri selama sebulan dan saya jadi fasi KMNS selama 2 minggu. Tak dapatlah saya nak hadiahkan dia, err....apa ya untuk hari jadi dia. Fikir Ariff, jangan tak fikir, hehe.

Urm, nak tulis apa lagi ye? Sambung esok lah, itupun kalau sempat nak update sebelum ke KMNS. Hehe, apa-apapun, 14 hari lagi, result PSPM dah keluar. Seramnya!!!

Wassalam.

Labels: