Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Pelengkap Cerita, Pewarna Hidup

10:03 AM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum.

Entry ringkas, ditaip dengan penuh perasaan.
Perasaan mengantuk, penat, sibuk dan segalanya. Belum lagi perasaan bengang, rasa nak cakap F dekat semua orang yang jumpa je tapi masih lagi di bawah 10% paras amarah saya. Makin bosan duduk menghadap laptop yang lepas diformat, tapi masih mengeluarkan unexpected shutdown (or shitdown) secara mengejut. Okay, syukur tadi tu tak sedang upload atau download atau doing assignment la.

Saya ada satu badan, satu jiwa, so saya tak dapat membahagikan masa saya sebaik mungkin. Okay, that is compared with KMNS time, yang mana saya dapat tidur time kuliah, makan time kuliah, online time kuliah, buat kerja JPP time kuliah dan dapat A untuk Physics dan Mathematics. This time? Jangankan berborak dengan kawan, time kuliah sedang check mesej pun dah tak faham apa yang disampaikan. Apalagi ditambah dengan lecture yang mengajar style "I only know what I teach". Okay, thanks Allah, ini satu cabaran dalam hidup saya!

Sebab saya overbusy, saya nak jadi Hayden Christensen dalam filem Jumper. Pergi ke fakulti, then kolej, then pejabat, then pusat bahasa, then Kajang, then kolej balik. Harapkan bus? Pfft~ kelas petang adalah nikmat apabila naik bus.

Anything is Possible (or Pos-shit-ble)


Last but not least, saya suka dengan ayat dalam status saya baru-baru ini.

Mood lepas geram
Selamat malam, nampaknya saya tidur awal juga malam ni. Awal la sangat pukul 1 pagi tu! Wassalamualaikum.



Labels: , ,