Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Wajah Baru, Alamat Lama...

8:12 AM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum, selamat datang ke www.ariffcantabile.blogspot.com. Anda memang berada di laman web yang betul mengenai diri saya, mengenai hidup saya. Terkejut? Inilah wajah baru laman web saya yang telah diubah sepenuhnya pada hari ini. Zaman dah berubah, dunia dah maju, so saya kena selalu ke hadapan, jangan bertakuk di kandang sendiri, sebagaimana katak di bawah tempurung. Maaf, berfalsafah sikit, hehe :p

Jadi, sempena wajah baru ini, saya berterima kasih kepada ibu Alyn yang sudi mengajar (ada ke? hehe, ada la jugak) saya dalam mengupgrade blog ini. Yelah, takkan perempuan sahaja yang up daripada lelaki. Alyn, jangan sedih-sedih ye, blog awak yang www.razlinakaalyn.blogspot.com pun cantik jugak, okay ;)

Itu sahaja kata-kata aluan daripada saya sebagai pemilik blog. Lain kali saya sambung cerita lain.

Wassalam.

p/s: masa blog ini diupgrade, 'double N' dah keluar daripada SJMC, Alhamdulillah, syukur kepada Ilahi. dan juga saya dah berbaik semula dengan 'double Z', masalah kecil yang kami fikir besar rupanya, hehe

Labels: