Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Testing, Testing....

5:55 AM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Hello, Assalamualaikum. Saya Aimin, selamat berkenalan. Atok ada beritahu kepada saya yang saya akan mengambil alhi sementara tugas atok di blog ini. Sebenarnya saya pun tak tahu apa-apa, yelah, saya baru sahaja habis persekolahan dan tiba-tiba saya kena menulis blog ini. Saya pun tak tahu apa tema blog ini, akan tetapi atok telah beritahu kepada saya, you can tell and tell everyone who read our blog with your different stories. So, I want to tell you all about me and myself.

Tetapi, bermula esok. Ok? Sebab saya nak fikir cerita apa yang menarik. Assalamualaikum, see ya!!!

Labels:

1 komen:

Comment by LyNn also known as Liyana on March 30, 2009 at 2:00 AM

aimin mane lk nie?
dtg dri planet mne ko nie?
hahaha
slamat brkenalan,aku klazmate ariff yg plg sngal.
hahaha
looking forward to your writing kays....

Post a Comment