Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

The Lazy and Dirty Thing

10:48 PM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum.

Weekend yang bosan malas. Bukan sebab tak tahu nak buat apa, namun sebab tahu nak buat apa tapi malas nak buat. Kalau buat pun, rasa malas nak selesaikan. Tak payah cakap, kesimpulannya takkan settle lagi kerja ni.

Ada sesiapa nampak buku-buku saya?

Esok ada kelas tambahan. Err...actually kelas ganti. Pukul 2-5 petang, and can't imagine how we survive from 10 am till 2 pm and then continue with another replacement class. 7 jam, duduk menghadap slide, dan tak ada lunch. Okay, otak makin tepu nampaknya.

Semalam ialah hari bertuah bagi saya, selepas down selama seminggu oleh angkara Manchester Shitty. First, bola baling KKM menang. Second, Manchester United menang. Third, Negeri Sembilan menang. Tak sia-sia nampaknya saya menjerit di tepi padang dan akhirnya kami menang. Okay siapa cakap saya yang main bola baling, tahun ni saya tak main sebab tak nak masuk.

Okay la, nak sambung tengok Kamen Rider 555. Rabu ni saya ada exam Jerman, Jumaat pula ada exam Mekanik Bahan. Doakan saya dapat jawab dengan baik. Amin.

Wassalam.

p/s: otak dah tak makin betul, tiap nak panggil nama perempuan je mesti silap panggil.





Labels: ,