Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Selamat bercuti UKM!!!

7:28 AM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum, selamat bercuti kepada rakan-rakanku di serata universiti di seluruh negara, kecuali saya yang belum cuti lagi :(. Pelik la, kenapa UKM cawangan Bangi lambat nak bercuti, sedangkan cawangan KL dan Cheras pun dah start bercuti 3 September lepas. Tapi tidak mengapa, sebab saya dah berada di rumah petang tadi, hihi. Bukan ponteng, tetapi semua kelas dan kuliah saya telah dibatalkan atas permintaan orang ramai, sebab ada yang dah beli tiket pada Sabtu pagi. Biasalah, semangat nak beraya lebih awal daripada biasa, terpaksa menggadaikan kelas. Tapi kalau saya jadi mereka pun, saya juga buat perkara sama.

Urm.........sebenarnya tak tahu nak update tentang apa, hehe. Yang pastinya, nak beritahu yang saya dah cuti, yippie!!! Then, duit PTPTN dah masuk, hooray!!! Lastly, saya dah beli fon baru, bukan SE Cybershot tetapi CSL, oh yeah!!! Kesimpulannya, saya dah dapat duit raya lebih awal daripada biasa, hahaha :D

Itu jela kot yang ada di benak saya untuk dikongsi. Yang lain, sebelum malam raya saya update, hehe. Wassalam



p/s: boleh tak chorus dia saya tukar, dengan 'From Alor Setar to Kuala Lumpur'?

Labels: ,