Mari Berkenalan

My photo
Bandar Tasik Selatan, Kuala Lumpur, Malaysia
An Arab-Malay from dad and Chinese-Indonesian from mom. Proudly to be born in Malaysia and proudly to have descended from Indonesia. Speak in Malay but write in English fluently. ex-11th Elementary School, Bukittinggi; ex-4th Junior High School, Bukittinggi; ex-1st Madrasah Aliyah, Bukittinggi; ex-South Lake City High School, Kuala Lumpur; ex-Negeri Sembilan Matriculation College; Civil and Structural Engineering, National University of Malaysia student and University of Indonesia student. Golf, Futsal, Badminton, Chess, Handball. Manchester United FC, Negeri Sembilan FA, Semen Padang FC, Germany football national team, Malaysia national football team. Facebooking, Twitting, Blogging, Karaoke.

Rakan-Rakan Pengikutku

Panas!!!!

9:45 PM / Ilham terbitan: 'Ariff Ansaruddin /

Assalamualaikum. Sorry la, saya hari ni rasa panas and hot semacam la. Nak tahu kenapa? Lepas jadi fasi ni, facebook saya makin ramai dengan request from friends to add me as their friends. Yelah, seingat saya, dari 800++ menjadi 940 sekarang dalam masa 3 minggu. Menarik bukan? Ada di antaranya yang saya add, tapi ramai yang saya approve sebab jarang online guna lappy. Kalau guna fon, agak lambat juga nak responding, hehe.

Ringkas cerita, saya dah lama dengar seorang perempuan ni memang famous la (ye ke, saya pun baru kenal dia?). Tengok kawan dia, ada 1000++ sebelum jadi fasi. Kawan JPP saya, iylia beritahu saya, sebab dia baru add perempuan ni. Iylia cakap, dia ni lawa, putih, perfect la. Saya hanya jawab 'oh, oh ya, hurm' sebab tak berminat sangat.

Masa jadi fasi pun, saya tengok, memang betul iylia cakap, she is perfect, tapi seriously saya tak berminat langsung, okay? Even saya memang single, but I am not player or playboy like people said before. Hanya kawan-kawan saya yang menang rapat dengan saya tahu bagaimana saya sebenarnya dengan perempuan. Iylia, nuar, munir, tu yang JPP boyz. Kalau yang sama sekolah dahulu, ramai la. Fahmi, anas, zabri, nizam, fareez.

Saya ingat lagi, saya tak pernah tegur dia langsung. Bukan saya sombong, tapi saya tak tahu apa kepentingannya pada masa itu. Unless kalau saya perlukan pertolongan dia, okay. Tapi malam jumaat tu, ada satu kes (hanya fasi-fasi di dalam banquet tahu kes tu), masa tu dia tanya saya

dah okay ke sekarang ni?

So saya jawab,

heh? ye kot

That's all. Bukan saya sombong, tapi tak tahu nak cakap apa. Sampai saya pun malas nak add facebook dia. Lastly, dia yang add saya. Lepas tu, saya dapat tahu dia ada formspring seperti saya. Saya banyak juga la nak tanya, macam wartawan. Tengok, tup tup, ramai la penanya soalan formspring dia. Rasa malas nak masuk campur, tapi dia pun ada tanya saya di formspring saya.

Yang buat saya panas, ada makhluk mana yang tuduh saya berniat nak tackle dia. Please la, I know who is she, okay? Dia pun tahu yang saya tak minat dia, sebab saya pernah minat ex-pracmate dia dahulu. Okay, kalau makhluk tu berani, tulis nama tu, lepas tu tanya saya, hentam saya, I don't care!

Ni dia soalan yang dia tanya,

Q:budak camni nk skola pondok? err.. sory 2 say lah :D bajet gler kot mamat ni.. pndai math la konon.. presiden psatuan lg.. wow.. then cube nk rapat2 ngn h**** kan..? cehh
A:siapa dia? h**** tu *** h**** *** ******* ke?
Q:h****, layan sgt lah mamat ni.. haiz..
A:siapa?

Panas tak??? Dahlah makhluk tu cakap saya layan dia, then makhluk tu cakap kat dia yang cakap dia hanya layan saya.

Labels: ,

6 komen:

Comment by Nik Lisa on May 25, 2010 at 1:03 AM

ape motif penanya soalan?
menyebok idop org je. huh!

Comment by 'Ariff Ansaruddin on May 25, 2010 at 1:05 AM

entahlah nik lisa, aku pun xtau n x pasti

Comment by Nur Areefah on May 25, 2010 at 1:15 AM

itu kan tempat bertanya. n ariff bg kebenaran utk tanya macam2.
kan dah salah orang..laen kali hati-hati ye.
aku dah agak yang tanya tu bukan la orang yang sama

Comment by 'Ariff Ansaruddin on May 25, 2010 at 2:06 AM

efa, memang pun formspring tu tmpt utk brtanya, aku faham apa yg kau mksudkan

Comment by MissHyde on May 26, 2010 at 7:21 AM

huiyoo..masalh dalaman tol kau ni kan.hahaha

Comment by 'Ariff Ansaruddin on May 26, 2010 at 8:42 PM

entahlah sa'adah, haish

Post a Comment